اعضای هیات علمی

بازگشت

ارزشیابی اثربخشی آموزش

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 1

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با تعاریف و مفاهیم ارزشیابی

اهداف یادگیری:1- آشنایی با تعاریف ارزشیابی 2- تفاوت مفهوم ارزیابی در تعاریف مختلف 3- تفاوت ارزیابی با ارزشیابی 4- مفهوم ارزشیابی آموزشی 6- مفهوم ارزشیابی برنامه آموزشی

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو: انتخاب یک الگوی ارزشیابی و ارائه کنفرانس ، تهیه گزارش ارزیابی واحد آموزش یک سازمان

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس+ گزارش ارزیابی

منابع درسی: 1- ارزشیابی آموزشی: عباس بازرگان 2- ارزشیابی برنامه های آموزشی: اباصلت خراسانی

3- Educatuional Evaluatuion: Stafil Bimm

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 2

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با تعاریف و مفاهیم ارزشیابی

اهداف یادگیری:1- تعریف جدید بیم از ارزشیابی 2- تعریف شایستگی، بها، پاکدامنی، امکان پذیری، یمنی، اهمیت، انصاف برنامه.3-  اهمیت و ضرورت ارزشیابی 4- عناصر برنامه آموزشی

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 3

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با تعاریف و مفاهیم ارزشیابی

اهداف یادگیری:1- تاریخچه ارزشیابی آموزشی 2- تکوین مفهوم ارزشیابی 3- هدف نظام ارزشیابی آموزشی 4- نقش و کاربرد ارزشیابی آموزشی

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 4

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با تعاریف و مفاهیم ارزشیابی

اهداف یادگیری:1- تعریف برخی مفاهیم مرتبط با ارزشیابی آموزشی (آزمون، سنجش و اندازه گیری، ملاک، نشانگر، استاندارد) 2- معیارهای ارزشیابی

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 5

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با تعاریف و مفاهیم ارزشیابی

اهداف یادگیری:1- ترکیب (عناصر) یک برنامه ارزشیابی از نظر فینک 2- کیفیت 3- کیفیت آموزشی 4- ارزشیابی از کیفیت آموزش

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 6

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با الگوهای ارزشیابی

اهداف یادگیری:1- انواع الگوهای ارزشیابی آموزشی 2- الگوی پاتریک 3- هدف الگو4- مراحل اجرای الگو 5- محاسن و محدودیتهای الگو 6- الگوی انتقالی هالتون 7- تفاوت این الگوها با یکدیگر

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 7

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با الگوهای ارزشیابی

اهداف یادگیری:1- الگوی بازگشت سرمایه 2- هدف الگو 3- مراحل اجرای الگو 4- محاسن و محدودیتهای الگو

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 8

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با الگوهای ارزشیابی

اهداف یادگیری:1- الگوی تعالی کیفیت 2- هدف الگو 3- مراحل اجرای الگو 4- محاسن و محدودیتهای الگو

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 9

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با الگوهای ارزشیابی

اهداف یادگیری:1- الگوی سیپ 2- هدف الگو 3- مراحل اجرای الگو 4- محاسن و محدودیتهای الگو

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 10

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با الگوهای ارزشیابی

اهداف یادگیری: - الگوی اعتباربخشی 2- هدف الگو 3- مراحل اجرای الگو 4- محاسن و محدودیتهای الگو

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 11

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با الگوهای ارزشیابی

اهداف یادگیری:1- الگوی ارزیابی مشارکتی 2- هدف الگو 3- مراحل اجرای الگو 4- محاسن و محدودیتهای الگو

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 12

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با الگوهای ارزشیابی

اهداف یادگیری:1- الگوی فراارزشیابی 2- هدف الگو 3- مراحل اجرای الگو 4- محاسن و محدودیتهای الگو

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 13

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با الگوهای ارزشیابی

اهداف یادگیری: مقایسه الگوهای مختلف ارزشیابی از نظر هدف، مخاطب، کاربرد، پیامد

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 14

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با مفهوم اثربخشی

اهداف یادگیری: آشنایی با مفهوم اثربخشی، اثربخشی آموزشی، مفهوم کیفیت و کیفیت آموزشی

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 15

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: مهارت در ارزشیابی

اهداف یادگیری: بررسی و ارزشیابی برنامه آموزشی یک سازمان (ترجیحا یکی از طرحهای آموزشی آموزش و پرورش)

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو: مطالعه و بررسی نظام آموزشی یک سازمان و ارائه گزارش ارزشیابی از آن برنامه

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 16

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: ارزشیابی اثربخشی آموزش

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: جمع بندی مفاهیم و الگوهای ارزشیابی

اهداف یادگیری: 1- ارزشیابی به مثابه یک سیستم 2- لزوم آگاهی از اهداف و شرایط اجرایی هر الگو 3- طراحی و بکارگیری یک الگوی ارزیابی بر اساس تقاضا 4- فراارزیابی از ارزشیابی

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی:

منابع درسی: